15 czerwca umowę w tej sprawie podpisze prezes MZK w Grudziądzu Paweł Maniszewski i Michał Cyrankowski z firmy Pixel.
Zintegrowany system elektronicznej karty miejskiej umożliwi bezgotówkowy zakup biletów w autobusach i tramwajach.
Podpisanie umowy odbędzie się w czwartek, 15 czerwca. Umowa obejmuje dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu elektronicznej karty miejskiej do zakupu w formie bezgotówkowej biletów w pojazdach komunikacji publicznej.
Podpisanie umowy nastąpi w obecności prezydenta Grudziądza Macieja Glamowskiego 15 czerwca hotelu ibis Styles przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 18 w Grudziądzu.
Ze strony MZK Sp. z o.o. umowę podpisze prezes zarządu Paweł Maniszewski a ze strony firmy Pixel Sp. z o.o. Michał Cyrankowski.
Projekt realizowany jest w ramach zadania: Zmniejszenie emisyjności transportu publicznego wraz z elektronizacją poboru opłat dla zmniejszenia uciążliwości i ochrony środowiska naturalnego w Grudziądzu, realizowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 (konkurs Nr RPKP.03.04.00-IZ.00-04-440/23), działanie 3.4 Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych, Schemat: Infrastruktura na potrzeby czystego transportu miejskiego oraz inteligentne systemy transportowe.
(marz)